>

My Cheerful Blogger =)

Sunday, January 9, 2011

~My HeaRt~


hati?? ada ape dgn hati..
lecturer cakap, mana letaknya hati?
hati itulah jantung sebenarnya...
jiwaku??
terasa sayu?
ku serahkan cinta dan kasihku pada Ilahi...
utk mencari keredhaanMU ya RABBI...
ubatilah hatiku yg rasanya agak terluka...
berilah ku berita gembiraMU agar aku terus teguh dan tetap pada jalanMU...
bantulah aku menjalani liku-liku kehidupan ini..
cucikanlah hatiku ya ALLAH...
ku amat yakin dengan smua taqdir yg KAU telah tetapkan...
beriku semangat agar aku terus berbakti pada semua makhluk...
biar....biar jiwa merana..biar hati terkedu..
kecik hati??
layak ke kite utk berkecil hati??
muhasabahlah diri kite..
aku tahu..ALLAH sedang berbicara padaku..sedang mengujiku..
aku yakin..ALLAH sgt menyayangiku...
alhamdulilah..terasa matang dlm pemikiran..
trima kasih pd insan2 yg sudi mencurahkn kasih syg kepadaku..
terasa diri sgt dihargai...
syukran awi2...
ingatlah kita lebih kenal dri kita..tp walaubagaimanapun.. ALLAH tetap lebih mengenali luaran n dalaman kita...jgn kte sombong pada nikmat yg telah diberi..
ya ALLAH..aku sgt2 Bersyukur pd MU....
aku bersujud padamu..utk menyerahkn diri n jiwaku..kembali pd FITRAH yg sebenar...
alhamdulilah.. aku msh diberi nikmat iman...
hanya padamu ku berserah dan bertawakal...=)

No comments:

Post a Comment