>

My Cheerful Blogger =)

Monday, March 7, 2011

~saya dan Johor~

Assalamualaikum…

Bagaimana hari ini?? Adakah anda ceria?? Sedih?? Rindu?? Ha…tidak kiralah bagaimana dan macamana keadaan anda sekalipun… meh dengar ana nak cerita tanah kelahiran ana…. Anda tahu tak?? Sape tahu sila komen….he3… rasanya anda dah tahu dengan melihat bendera yang tersegam indah di atas ini…

Ok lah…dipendekkan cerita… saya ni telah dilahirkan pada 9 rabiulawal bersamaan 18 september 1991 di??? Sape tahu?? Hehe.. saya dilahirkan di Hospital Batu Pahat… ha…tahu tak tempat tu?? =)…

Ok..let me introduce about Johor… wah..ana nk speaking ke?? Sorry tercampur lak bahasa lain…huhu

Entry ni untuk ~nurulhuda abu Hassan~ n teman2 yang suka+sayang+cinta pada negeri Johor Darul Takzim… =) ana berasa bersyukur menjadi warga Johor.. walaupun ana tinggal di kawasan kampong sahaja…huhu… ana anak jati johor…tapi kan ana tak reti nak berbahasa jawa.. abah ana memanglah lancar..he3… ana tahu cket2 jerk…huhu… ok..makanan yang ana suka..asam pedas Batu Pahat + Nasi beriani Bagan(kg ana).. memang sedap… huhu.. mmg tip top lah.. bg tanda good!! He3… bg teman2 yg belum pernah menjejaki negeri johor.. jemputlah datang ea…. Jgn malu2…. Ok lah… sampai cnie saja celoteh ana tentang tanah negeriku,,, (^_^) sehinngga berjumpa lg yer… jgn nakal2 taw…=)..

2 comments:

  1. uwwww ~ de nme ak tuh ~ hahaha , bgos2 , tulun mmber2 , thumbs up !!

    ReplyDelete