>

My Cheerful Blogger =)

Thursday, June 28, 2012

~Cuti lama....~ =)

Assalamualaikum...^_^

Alhamdulillah selesai sem 4 yang agk memenatkan dgn subject2 killer yg best.. huhu.. Kenangan semasa exam takkan dilupakan.. Ana memerhatii gelagat teman2 dalam dewan exam..huhu.. macam2 ekspresi muka dipamerkan,.. bagi yg laju je tgn menulis 2,mesti otaknya keluarkan semua isi2 yg dibaca bagai air yg mengalir...bagi yg termenung,semestinya mencari2 dimana jawapan bg soalan tersebut... dan semestinya orang yg keluar awal akan di anggap hebat dan mampu menjawab dengan baik..tapi adakah kita tahu apa yg bersarang dihatinya? hanya ALLAH saja yg maha mengetahui... Ana ingin menjadi pemerhati alam...huhu.. namun,tak semestinya intrepretation kte benar dgn apa yg kita lihat..kita xmampu nak selami batin seseorang itu jika tidak dikurniakan keistimewaan seperti itu..Tapi, percayalah jika kte jadi pemerhati, kita akan cuba utk perbaiki diri kita dan ambil pangajaran dan dapat menilai mana yg baik dan buruk..betul tak? maka kita akn jadi amatuer critic.=)

Ha..sekarang ni sudah mula cuti sem...lama juga sampai raya...alhamdulillah puasa dan raya di rumah lagi tahun nie...jadi kawan2 yang bercuti lama tu,rancanglah cuti anda sebaik2-baiknya.. jangan lupa berdoa agr diberikan keputusan yg terbaik...aamiin...=)

Ok,entry ini sampai di sini saja... =).. Salam syg buat semua dan rindu pada USIM dan FEM..^_^

p/s: doakan nk speaking muet 10hb..huhu

2 comments:

  1. aminnn...mudah2an kamu dpt kptsn muet yg terbaik diantara band 3 hingga band 6.klu boleh lbh lg dr band 6.............bru terbaiikkk.heheh :)

    ReplyDelete